Dalszöveges kihívás - 7. téma

"Fekete rúzs, fekete rúzs, égjen a szádon." 

Kicsit megkésve, de azért eljött a 7. téma manikűrje is. Az eredeti elképzelésem nem ez volt ehhez a témához, piros alapra akartam fekete lakkal csókos szájakat nyomdázni, de időszűkében egyszerűbb megoldást választottam. A dalszöveg részletről nekem egyből vörös-fekete színkombó jutott eszembe, ezért ezeket használtam fel a manikrhöz, egy kis csillámmal megbolondítva.



Alapnak a Lovely gloss like gel Nr155-ös piros lakkját kentem fel, majd a DaVinci feketéjével saran wrap technikával próbáltam színátmenetet készíteni (kisebb-nagyobb sikerrel), és végül az egészen átmentem egy piros csillámos Lora fedőlakkal. Roppant egyszerű elkészíteni ezt a manit, és ennek ellenére nagyon mutatós a végeredmény.


Próbálkoztatok már a saran wrap technikával átmenetet készíteni?



Megjegyzések

  1. Nagyon szép lett!
    Először én is valami hasonlóban gondolkodtam,de végül rászántam magam a mintára. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! =) Örülök, hogy Te rászántad magad Angel, engem most nem vitt rá a lélek. :D

    VálaszTörlés
  3. szép lett nagyon :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése