Disney Princesses NPC - 7. Belle

Disney hercegnős kihívásunk során hetedik alkalommal Belle bőrébe bújhatunk, akiarról álmodik, hogy beutazza az egész világot, és mindenkinek a jót látja, még a szörnyben is.


Belle sárga ruhájából indultam ki, és egy kis arannyal kombináltam. Elég visszafogott egyszerű manikűr lett, de szerintem passzol ehhez a kedves, bájos lányhoz. :)




Szívesen lennétek Belle helyében?




Megjegyzések

  1. de jól néz ki ez a 3 lakk így együtt *-*

    VálaszTörlés
  2. De jók ezek a lakkok együtt!! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodásak a lakkok és milyen jóm mutatna együtt :)

    VálaszTörlés
  4. De jó, ezt nagyon jól elkaptad szerintem :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik! azt lehet tudni, hogy milyen lakkokat használtál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sárga astor fahion studio yellow buttercup, arra ment egy vagy két réteg (már nem emlékszem) a fehér lovely snow dustból, arany snow dust és arany holo Moyra. :)

      Törlés
    2. köszi! a snow dust aranyat és a moyra holot is sejtettem :)

      Törlés
  6. Szépek ezek a színek, főleg így együtt :)

    VálaszTörlés
  7. Hű, de szép! Én lennék Belle helyében! ;)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek ezek a lakkok :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányok! :* Nem is gondoltam, hogy ekkora sikere lesz. :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jól összeválogattad a lakkokat! Szuper hercegnős lett!:)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik ez az egyszerű, de nagyszerű kivitelezés, és az a sárga lakk valami csodás :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése