Mini túrós zabpalacsinta

Ismét Hajnalnál garázdálkodtam, és "kicsit" átalakítva készítettem el a túrós zabpalacsintáját. ITT megleshetitek az eredeti receptet. Önmagában nem túl ízes dologról van szó, ezért én citromos túrókrémmel és párolt gyümölccsel ízesítettem.


Hozzávalók:
- 100 g zsírszegény túró
- 100 g zabpehely
- 2 tojás
- 150 ml tej
- 20 g kukorica keményítő
- egy csipet só
- édesítéshez ízlés szerint méz (diétázóknak édesítőszer)

Elkészítés:
Én csak összeöntöttem az alapanyagokat, fakanállal jól összekevertem, és kész is. Egy picit hagytam állni, majd serpenyőben kisütöttem 1-1 evőkanálnyi adagonként. Persze nem egyesével, az úgy elég sok lett volna, hanem hármasával. :) Nekem 10 db mini palacsinta jött ebből az adagból, ami két személyre volt elég egy reggeli gyanánt.



Öntet:
Zsírszegény túrót kevertem el natúr joghurttal, citromlével és egy kis mézzel. Valamint ananászt és fagyasztott ribizlit puhítottam meg egy kis vízzel serpenyőben.







Szeretitek a zabpehelyjel készült ételeket?

Megjegyzések

Megjegyzés küldése