Disney Princess NAC - 1. Merida

A Disney hercegnős kihívás második felvonásának első főszereplője Merida, a bátor. Be kell valljam a kihívás előtt még nem láttam ezt a mesét, de végre itt volt az alkalom, hogy megnézzem, és tetszett is. :) Merida makacs, vadóc és nagyon vagány csaj, aki sok kalamajkát okozott a mese során, amin persze sokat lehetett nevetni. :)


Merida kékeszöld arany mintázatú ruhája inspirált a manikűr elkészítésénél. Végre azt tudom mondani, hogy egy egész vállalható nyomdázást sikerült előadnom, ami telt több órámba... :D Azt hiszem kezd megtörni a jég köztem és a nyomdázás között. :)






Láttátok már a  Merida, a bátor mesét?



Megjegyzések

  1. jó lett nagyon ez a manikűr :) én imádok nyomdázni :D szinte minden lakkozásnál használom is :D hamar megvan :) én láttam a mesét, nekem is tetszett :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a mese nem tetszett, pedig imádom a meséket, de a mani szép lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, a tied illik leginkább hozzá! :)

    VálaszTörlés
  4. húúú, teljesen elfelejtettem, hogy ezt ma kell posztolni... :/
    De a manikűröd igazán gyönyörű lett :)

    VálaszTörlés
  5. Szép lett a mani! Én még nem láttam a mesét, pedig mindig tervben van, hogy megnézem :D

    VálaszTörlés
  6. Ez tényleg nagyon jól sikerült! (-: És a nyomázás is tök jó. Megkérdezhetem milyen lakkokat használtál? (leginkább az arany és a fedőlakk érdekelne).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Az arany lakk essence a piece of forewer a twilight 2 kollekciòbòl, a fedő pedig miss sporty expert nails turbo dry. :)

      Törlés
  7. Nagyon tetszik a kék é arany párosítása! Merida karakteréhez pedig tökéletes lett ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép manikűr lett! Tetszik az alapszín és a nyomdázott minta is szupi lett!:)

    VálaszTörlés
  9. Láttam a mesét, annyira nem tetszett, biztos már kinőttem a mesenézős korból...a manikűr viszont nagyon szép, a szín, a nyomdázás, minden!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik...főleg a kék/türkiz körömlakk!:)
    http://floraljunkie.blogspot.ro

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű lett, gratula hogy tudsz ilyen szépen nyomdázni, én nekem nem megy... :)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű lett :) Úgy irigylem azokat, akik tudnak nyomdázni - én ugyan még nem próbáltam, de tuti béna lennék hozzá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Rengeteg kudarcba fulladt kísérlet áll mögöttem is, nyugi. Most már talán kb megy a dolog. Sok múlik a palettán, a párnán és a legtöbb talán a lakkon... Nekem azt hiszem az essence párna és telefonkártya lehúzó vált be a legjobban. :) Az essence lemezek viszont nem igazán váltak be, viszont a Moyu és a BPS igen. :) A lakkokkal meg kísérletezgetni kell :)

      Törlés
  13. A mesét nem láttam, de ha egyszer megnézném, akkor ilyen manikűrben akarom. :D

    VálaszTörlés
  14. Nem is gondoltam, hogy ilyen sikere lesz ennek a manikűrnek. :) Köszönöm lányok! :)

    VálaszTörlés
  15. Uu imádom Meridát, és a nail artodat is! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése