Summer time! - 1) Tengerpart

Terveztem egy tengerpartos-nyaralós kihívást júliusra, de Angel megelőzött, ezért úgy döntöttem skipelem a sajátomat és inkább részt veszek az övén, mivel bele tudtam az ő témáiba is passzírozni a saját ötleteimet. :) A mai téma (na jó igazából tegnapi... de én a nyár színei kihívás miatt csütörtökönként fogok posztolni a jövőben is) a tengerpart, amire én egy naplementés manikűrt készítettem pálmafákkal és szörfössel.




Sajnos a lemez nekem igazán akar úgy szuperálni, ahogy kellene, már a múltkor is meggyűlt vele a bajom... :/ Szerintem túl sekély, mert alig akarja felvenni a mintát a nyomdapárna.... Gyanítom hogy ez csak egyedi eset lehet, és nem az összes lemez rossz ebből a szériából... Nagyon sajnálom, mert szuper minták vannak rajta, és imádnám... de így a hajam téptem eddig mind a két alkalommal, amikor használtam. :(

INNEN tudjátok megrendelni a lemezt, ha megtetszett.


Szeretitek a tengerpartot? A naplementét?



Megjegyzések

  1. Szuper lett a manikűr! :)
    Hű, remélem a többi lemez jól működik, mert miután megláttam Angelnél, rendeltem én is egyet magamnak (most várom).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szerintem csak egyedi hiba lehet. :) Ami nem jutott eszembe, hogy más párnával próbáljam ki... Legközelebb azt fogom, hátha az segít rajta. :)

      Törlés
  2. nagyon tetszik. a színek, a minták, minden. :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, de cuki lett ez, nagyon tetszik :) A lemezt meg igazán sajnálom, mert én is gondolkodom a megvásárlásán... olyan jók a mintái. De kérdés hogy vajon mind ilyen lehet vagy tényleg caak egy egyedi hibáról van szó?! :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! SZereintem csak egyedi lehet... Elég sok lemezem van tőlük, és eddig egyikkel sem volt probléma. :) Néha gondolom becsúszik ilyen is.

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, imádom ezt az átmenetet :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése