Lánybúcsúk vagány stílusban




Az idei nyár sem telt el lánybúcsúk nélkül... Idén kettőre voltam hivatalos, ahol rendesen kivettem a részem a bulizáson kívül a szervezésből is.... Idén hanyagoltuk az eddig megszokott cuki rózsaszín stílust, és vagány csajos fekete-arany-(pink) volt a bulik témája. Az eddigi lánybúcsús posztjaimat ITT, ITT és ITT nézhetitek meg, ha még több ihletre vágytok. Restellem, hogy csak ilyen későn kerül ki a poszt, de nagyon mozgalmas volt a nyár... 





Lássuk milyen dekorációkkal készültünk idén...

Képkeretek vicces feliratokkal 

A bal oldali képkerethez, először egy fekete kartonból vágtam ki az alapszínt, majd aranyból kicsivel kisebb belső keretet adtam neki, és erre került alkoholos filctollal a felirat. Majd végül pink papírból vágtam még egy vékony keretet az aranyra.

A jobb oldali képkerethez szintén először egy fekete alapot vágtam ki, majd erre került arany lakkfilccel a szöveg és végül formalyukasztóval kivágott szívecskékkel és konfettikkel ragasztottam körbe a feliratot.


Póló fóliás felirattal és egyen kitűző:


A póló feliratot csak megterveztem, de nem én készítettem el, az egyik kedves barátnőm készítette, aki a Dechatlonban dolgozik, ahol van lehetőség textil termékek fóliával való feliratozására. Bátran menjetek a Dechatlonba ilyesmiket készíttetni, mert szuperül dolgoznak és a végeredmény is tartós.

A kitűzőről készülök egy önálló poszttal, amiből megtudhatjátok lépésről lépésre hogyan készül.


Oklevél, fogadalom és meghívó


Nem vittem túlzásba ezeknek a megtervezését, itt is fekete, arany és pink kartonokat használtam és kerestesen ragasztottam fel őket egymásra, majd erre került a sima fehér lapra nyomtatott szöveg. Meghívó, fogadalom és oklevél szöveg mintákat EBBEN a posztomban találtok.




Ajándék képkeret:

Az egyik ajándék egy képkeret volt, amit mind körbepusziltuk rúzsos szájjal, a közepére pedig a lánybúcsún készült csoportkép kerül a buli végeztével.


Csillámos pezsgős pohár:

Nem mindegy miből iszik a menyasszony az este folyamán... :D Egy kis luxust akartam csempészni a pohárba, csillámporos dekor ragasztóval kentem be. A végén pedig egy masnival díszítettem még a szárát. 


Feliratos girlandok:

Ezek sem túl bonyolultak, csak háromszögeket kell kivágni kartonból, vagy duplán vagy szimplán. Én duplán vágtam és összetűztem őket a betűk alatt, és közé fűztem a fekete szalagot, amivel fel lehet rakni a falra. Vághatjátok szimplán is, akkor két lyukat kell vágni lyukasztóval a szélükre és abba fűzitek  a madzagot. A feliratot szintén kivágtam és ráragasztottam a fekete alapra.


Az "egyen viselet" fekete felső volt, ami szerintem nagyon jól mutatott az arany-pink kitűzőkkel. :)


A másik lánybúcsún már csak arany és fekete maradt a színekből, és Las Vegas volt a téma az este folyamán.


Színes papír tányérok és poharak és szívószálak

Sima műanyag poharak és tányérok mellett készültünk mintás papír tányérokkal, poharakkal sőt szívószálakkal is, amik színben passzoltak a dekorációhoz.


Krepp papír függöny:

Réka barátnőm fejéből pattant ki az ötlet, hogy lehet a legegyszerűbben nagy felületet kidekorálni, és ez a megoldás nem más mint a krepp papír függöny. Az elkészítése nagyon gyors, mindössze kb 5 cm-es csíkokra kell vágni a krepp papír gurigákat és tűzőgép segítségével felerősíteni egy madzagra, amivel a falra, vagy plafonra lehet rögzíteni a függönyt. 


Műanyag pezsgős poharak:

Mivel nem tudtuk, hogy a szálláson lesznek-e pezsgős poharak és nem is volt kedvünk sokat mosogatni sem, így műanyag pezsgős poharakkal is készültünk, amiknek a szárát szatén szalagból készült masnival díszítettük.


Lufik minden mennyiségben

Vettünk héliumos lufikat a plafonra, valamint simákat is, amiket csak úgy véletlenszerűen szétszórtunk a szobában. 




Fényképezkedős kellékek

Egy vicces buli keretében az egyik barátnőnknél készültek el a bohóckodós fotós kellékek (Photo booth props, gőzöm sincs lehet a hivatalos magyar nevük). Mindössze annyi a dolgotok velük,  hogy kartonból kivágjátok a kívánt mintát és felragasztjok hurkapálcára. Mi neten kerestünk mintákat, azt nyomtattuk ki, és rajzoltuk át a kartonra.



Az "egyen viselet" pedig mi más lett volna, mint fekete mini és arany kiegészítők... :)



És ha már az arany kiegészítőknél járunk... Megmutatom az én kiegészítőimet is kicsit közelebbről. :)



És persze nem maradhat ki a sorból a saját lánybúcsúm sem, amit a csodás barátnőim szerveztek nekem. :) Meghagytam, hogy nem szeretnék túl nagy felhajtást, és ne strapálják magukat nagyon... Ennek ellenére mikor megérkeztem sikeresen elbőgtem magam a sok cukiság láttán. :D 


Mi ez ha nem totál Timis??? ! :D Én pici pónim, Hello Kitty és rózsaszín minden mennyiségben... :D


Azt hiszem ez a kép árulja el a legjobban mennyire is ismernek engem... :D Mindenkitől kaptam egy körömlakkot, egy kedves kis üzenet kíséretében. :)


AZ én csomagomban is lapult csókos képkeret...


Az emlékeket pedig beletettem egy üveges fedelű dobozba, így lett egy kis vitrinem a lánybúcsúmról, amire mindig boldogan fogok emlékezni, mert szuper bulit kerekítettek az én cuki barátnőim nekem. :)


 Ti voltatok idén lánybúcsún, milyen volt?

Megjegyzések

  1. Barátnőm lánybúcsúja szervezésében részt vettem én is. Többek között a te blogodról inspirálódtam, szóval utólag is nagyon köszi. :D
    Isteni képek és ezek a díszletek valami fenomenálisak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Örülök, ha hasznosak az ilyen posztok, és tudtok belőle ihletet meríteni. :3

      Törlés
  2. Jövőre nekem is szervezni kellesz. Naná, hogy nálad fogok először nézelődni : )) annyira jó dolgokról írsz, csomó minden eszembe se jutna :D

    És a te lánybúcsúd tényleg Timis. Ez a felső meg a sörös pohár meg úgy minden. Jól látom a Helynekembe volt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Ige-igen ott volt. :D Agyba-főbe játékokhoz nem ajánlom annyira, nekem inkább ilyen iszogatós-beszélgetős volt. :)
      Viszont amit ajánlok, az a Single Speed privát terme az alagsorban. :) Az jó nyugis, lehet szigetelődni, és az is a belvárosban van, nagyon jó helyen. :)

      Törlés
    2. Köszi az ötletet, jól jött mert fogalmun se volt eddig, hogy hol kéne tartani. Én vagyok egyedül miskolci a csajok közül, de én meg nem vagyok olyan közel a belvároshoz. De ez nem is rossz ötlet :) nálunk is az lesz a terv, hogy inkább ilyen dumcsizós dolog lesz. petrezselyem meg virágcsokor árulás meg ilyenek azok nem : )

      Törlés
  3. Jaj, nagyon jó lehet az ilyen lánybúcsú, egész életemben voltam 3 lánybúcsún, de egyik sem volt az igazi, ezek nagyon tetszenek, amiket ti csináltok, ötletes a dekoráció!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése