Adventi koszorú 5 perc alatt

Idén, a szoba felújítás apropójából új rózsaszín-fehér-ezüst adventi koszorút készítettem magunknak a két évvel ezelőtti arany-ezüst-szürke helyett (amiről ITT olvashattok). A koncepció nem sokat változott: minél gyorsabban, minél kevesebb alapanyagból valami egyszerű, de mutatósat.



Berobbantam hát a Tescoba és a kosárba dobáltam pár olyan dolgot, amiről úgy gondoltam jól jöhet hozzá:


- egy fehér girlandot
- egy négyes csomag fehér mécsest
- ezüst és rózsaszín pici gömbdíszeket
- egy szürke kistányért

A girlandot feltekertem és a tányérra helyeztem a mécsesekkel együtt, és feldobtam még pár színes gömbdísszel, hogy legyen olyan fehér az összhatás. Az elkészítése nem vett igénybe kb 5 percnél többet, mégis egész kis mutatós lett szerintem a végeredmény. :)




Nálatok milyen adventi koszorú lesz idén?

Megjegyzések

  1. Nagyon praktikus és csinos. Külön tetszik, hogy nem folyik ki belőle a viasz. Nálunk ugye van gyerek és amikor elfújja, akkor bármilyen befelé égő gyertyából repül a viasz, na ennél tuti nem folyna ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Én a praktikus egyszerű dolgok híve vagyok. :D Idén így, hogy mécses lett lehet meg is gyújtom majd... :)

      Törlés
  2. Nagyon cuki :) Nekem a tavalyi lesz idén is, fehér gyertyák és piros-arany a koszorú.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaly nekem is a tavalyelőtti volt. :3 Szeretem az újrahasznosítható dolgokat, ha nem kell minden éven újat csinálni. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése