Pupa lakkok

Ezzel a két csodás lakkal az én drága szerelmem lepett meg engem már jó régen. Azonnal ki is próbáltam őket, de valahogy a poszt megírását halogattam, de most a előkerült így gyorsan be is fejeztem.


Mind a két lakk csodaszép, a minőségük pedig még annál is jobb. Tökéletes a fedésük, az állaguk és gyorsan száradnak. Mind a kettőből elég volt jóformán egy réteg is, a másodikat csak megszokásból kentem fel. Könnyű velük dolgozni, szépen terülnek és szép fényesre száradnak. 

A kék a Lasting Color gel kollekcióból van, a száma 076-os (swimming pool blue). Csodás türkizes beütésű középkék árnyalat krém finish-el, ami egy úszómedence mellett eltöltött napsütéses forró nyári napot juttat az eszembe.




A lila a Lasting Color kollekcióból van, száma 400-as (red purple). Bordós középlila a színe és apró csillámokkal van megbolondítva, tökéletes választás egy napsütéses őszi napra.




Szeretitek a Pupa lakkjait?

Megjegyzések

  1. Jó színek, hasonló nekem is van más márkától. Sajnos nincs felénk Pupa, így jártam, de ha látok displayt, biztos nem fogok tudni ellenállni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése