Csillámpóni körmök

Amikor megjelent a pónis lemez a Born Pretty Store kínálatában egyből tudtam, hogy kell nekem, így bele is került a legutóbbi tesztcsomagomba. Nagyon cuki mintákkal van tele, különböző méretekben. Vannak rajta egész körmös, és önálló rajzok is, és nagyon sok alkalmas stamping decalre.  Az én kedvenc mintám róla a nagy unikornis portré a lemez közepén. :) A minőség tökéletes, könnyű vele dolgozni, és a minták nagysága is egész jól el lett találva.






INNEN tudjátok megrendelni.


Szeretitek a pónikat, unkornisokat?


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.

Megjegyzések

  1. erről a lemezről mindig te jutsz eszembe :D nagyon cuki a lemez és a manikűrök is :3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a manikűrök! (-:

    VálaszTörlés
  3. Szép a mani, de ez a pónis-unikornisos téma nagyon távol áll tőlem, túl csajos nekem :D

    VálaszTörlés
  4. Gyáááá! De jó lett a pink-fehér pónika! :D Nekem is megvan ez a lemez, én imádom, vén fejemmel. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése