Ombre rózsák

Rég ki szerettem volna már próbálni a körkörös átmenet készítést, és most végre vettem a fáradtságot, és készítettem egy ilyen manikűrt. Nagyon pozitívan csalódtam, mert roppant egyszerű volt a kivitelezés, semmivel sem macerásabb, mint a sima, de talán még annál is mutatósabb a végeredmény.



A manikűrhöz a Born Pretty Store webáruháztól tesztelésre kapott BPL-043-as lemezt használtam, amin csodás tavaszi virágos mintákat találtok. Én most a pillangós rózsát használtam, és tökéletesen működött. A minta mérete is tökéletes volt az elképzelésemhez, aminek nagyon örültem. 

INNEN tudjátok megrendelni.


Próbáltátok már ezt a technikát?


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.

Megjegyzések

  1. jó kis mani lett, a csillámos fedőnek mi a márkája? :) régóta keresek hasonló lakkot. ezt az ombrét még nem próbáltam, de majd egyszer ráveszem magam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Valami régi essence, de már kivonták szerintem a forgalomból. :/

      Törlés
  2. Csini tavaszi mani lett a végeredmény! :D

    VálaszTörlés
  3. Én is még csak a normál gradientet próbáltam. Nagyon szép lett ez a manikűröd! (-:

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése