Manikűrvadász 33

Kicsit késve, de jövök én a Manikűrvadász legújabb fordulójával. Ezúttal Elza lett a párom, akinek szuper manikűrjei vannak az instán, mindig csak ámulok, hogy milyen jól kombinálja a különböző színeket, a mintákat és mennyi türelme van a részletgazdag manikűrök megfestéséhez.


Egy egyszerűbb geometrikus mintás manikűrre esett a választásom, de az enyém közel sem lett olyan vagány, mint az Elzáé. Azt hittem egyszerűbb és gyorsabb ez a háromszög matricázós technika, de rá kellett jönnöm, hogy nagyon pepecs és idegőrlő. :D Ezért eléggé leegyszerűsítettem a koncepciót, de azért remélem véltek felfedezni némi hasonlóságot. :)



Szeretitek a geometrikus mintákat?



Megjegyzések

  1. Jajj, én hányszor megszívattam mát magam a matricázással. :D Díszítőcsíkkal lehet, h kevesebb agybajt kapsz. :D Örültem, h te kapták, nagyon szeretem a körmeid, formailag, ez a geometria sokkal jobban is mutat rajta, mint az én kis akkori minikrumplijaimon. Abszolút vagány, nekem tetszik, és örülök, h ezt választottad, szívcsücsköm a lila-kék párosítás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *formailag IS, a többi hibám már lusta vagyok javítani. :D

      Törlés
  2. nekem is nagyon bejön, én azt imádom ahogy a színeket kombinálod <3

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett szerintem! Nagyon időigényesek ezek a manik, én is csak ritkán állok neki valami bonyolultabbanak, de amúgy megéri mert olyan szépek! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése