ManiCute - tenger

A mai témánk igazán nyári, ugyanis ma tengeri manikűrt készt a csapat.


Nem kellett sokat gondolkoznom a koncepción, tudtam, hogy valami tengeres, homokos manikűr szeretnék kagylós arany körömdíszekkel. Igaz a heti egy posztot nem sikerült tartanom, de manikűrrel ismét nagyon meg vagyok elégedve. :D




INNEN és INNEN tudjátok megrendelni a díszeket.


Szeretitek a a kagylós körömdíszeket?



Megjegyzések

  1. Ez nagyon jó lett! Nem csodálom, hogy annyira bejött neked is, pár hete egy hasonlót készítettem, én is odáig voltam érte, szerettem viselni. A blogolás miatt se aggódj, írsz mikor épp tudsz. Hónapok óta én is azt csinálom, hogy egy-két hétre előre gyártok bejegyzéseket, mert ha nem írom meg előre, akkor tuti, hogy aznap, mikor kint kéne legyen, nem lesz meg, mert mindig közbejön valami. Hétvégén, mikor idpőm engedi, 3-4 bejegyzést előre legyártok, és nem fáj a fejem miatta hétközben. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült, ez aztán az igazi tengeri manikűr! (-:

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű mani lett, én is hasonlóval próbálkoztam, de a tied sokkal jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Ez most nagyon-nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Kedvenc bloggereim nem nagyon érnek rá mostanában blogolni, de én meg tömbösítve olvasok, mert nem nagyon érek rá még olvasni sem.
    A manikűr gyönyörű, tökéletes tengeri manikűr lett!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése