ManiCute - Króm

A mostani témánk a csajokkal a króm volt, és direkt ebből az apropóból rendeltem is magamnak króm port az e-bayről... 


A portól sajnos különösebben nem voltam elájulva, de lehet csak nem voltam vele elég ügyes és ezért nem lett olyan wow a hatás. Nem mutatott rosszul ez a lilás, türkizes, valami, de önmagában nem éreztem elég krómosnak, így ezüsttel nyomdáztam rá még a fémesebb összhatás érdekében.



Szeretitek a krómos manikűröket?


Megjegyzések

  1. Buy TiGENTO FIRE - Titanium Flash Mica - Tatian Style
    TiGENTO titanium septum ring FIRE. $1,000.00. where is titanium found Titanium. Type. Type. Cartridges. Type. Cartridges. ford edge titanium 2021 Type. Cartridges. Type. Cartridges. Type. Cartridges. Type. Cartridges. Type. Cartridges. chi titanium flat irons Type. Cartridges. titanium exhaust wrap Type. Cartridges

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése